Friday

Gud detta träningskift var inte lätt. Det var jättemycket folk och man hann liksom inte lära sig och göra så mycket eftersom det var tvunget att gå så fort. Folk kanske tror att det är superenkelt att servera men det är MYCKET att hålla reda på och hårt arbete!
 
I alla fall så slutade jag klockan 22.00 och jag skulle möta upp Aryana men när jag smsade henne tre gånger och ringde henne en gång utan svar så bestämde jag mig för att gå och ta ett glas rött för mig själv. Jag trotsade allas rädslor om att det är patetiskt att göra saker själv. På vägen frågade jag två killar om vägen och de var så trevliga att de frågade om jag ville ta ett glas med dem. De var bröder och kom från Ottowa, hur som haver, de var jätteroliga och jag hade en superkul kväll! Jag drack en After eight martini (sofistikerat) och det smakade verkligen after eight! YUM!
 
Längtar till imorn när jag ska vara med Kyle HELA dagen, my love <3
 
Jag jobbar på den här platsen, Dundas square, motsvarigheten till new york times square.
Dundas square
 
 
Holy smoky burger

Kommentarer:

1 Evis:

Men goooood maten såg ut då!!

Kommentera här: