Helgen

Allt gick bra i lördags, det var bara information och så. Däremot borde jag ha pluggat på menyn lite mer men jag har imorgon också. Jag håller på att ta mitt smart serve, licens för att få servera alkohol men det är sååå tråkigt! Tar hundra år och en massa info om lagar och bla bla bla. Man måste klara ett test i slutet av programmet men man får göra det två gånger.
Mina arbetskläder består av en superkort kjol med shorts under, ballerinaskor, kmästrumpor och tight linne. Classy va?!? ;)


Under upplärningen får man gratis mat, här åt jag friterade räkor och mozzarellaravioli i krämig tomatsås med ruccola. Sjukt gott!
Mitt nästa pass är på tisdag, vad ska jag äta då mån tro?!?





Igår kväll var jag med Billy, Poorya, Arasch och Kyle och tog en öl downtown, guys night och jag :p

God natt! Imorgon är det prov och plugg som gäller. urk.

Kommentera här: