Juletider..??

Herregud, julen är nästa vecka!! Hur gick det så snabbt?? Jag har fortfarande INGA julkänslor :( Men jag har fixat mina klappar iaf =)
 
 I sändags när jag jobbade gick allt åt H-vete, allt gick snett samtidigt vilket resulterade i att jag bärjade gråta inför alla inklusive chefen.. Not good... Men i förrgår gick det bra och jag var nöjd med mig själv =) Idag jobbar jag kvart i fem till elva, men troligtvis ti halv ett :P
 
Jag och kyle har köpt bil! Det känns så vuxet att köpa en bil gemensamt! Det blev en Lexus 1999, den är beige iaf haha :P En bekant till Kyle sålde bilen och han är bilmekaniker så han har bytt nästan allt på bilen. Det känns skönt att veta att vi inte blir blåsta!
 
Såhär ser den ut! ,
 
Sen har vi köpt ett matbord och en soffa, vi hittade det på Kijiji (typ blocket), soffan fick vi för 280 kr men vi måste byta tyg på den!
 
IKEA Bjursta table with 4 Stefan chairs image0
 
,
 
 
 
 
 
 
Den vi köpte var vit men vi måste byta tyg på den eftersom överdraget som är på nu är utnött. Jag funderar på på det här tyget eller i mörkbrunt. Vi har en brun lädersoffa redan så det måste ju matcha. Det ska bli SÅ skönt att flytta upp i huset! snart snart snart!
 
Igår var jag även på en svenskt date!! Jag var lite läskig och snokade upp henne och frågade om hon ville ses, vilket hon ville =) Vi gick och fikade och hon var supertrevlig! Det kändes inte alls som en främling! Sen gick vi lite på stan och så. Det var nog min bästa dag hittils =)
 
Nu ska vi fixa med alla papper till bilen så kanske vi äntligen kan få köra snart! Vi orkar inte ens ta oss till gymmet just nu för det tar 50 min dit. Tränar vi i en timme tar det tre timmar fram och tllbaka, då får det vara värt att ha en navelkudde :P
 
 

Kommentera här: