snökaos och pistolkaos

Igår åkte jag till IKEA för att fynda men blev istället strandsatt med en sänggavel utan skjuts hem! yey.. Vi behövde verkligen en sänggavel. . Jag fick lämna tillbaka den och så köpte jag mig en korv eftersom det var kö för att få tag på reavarorna. Men helt lottlös var jag inte, jag köpte julmust, ballerina, prästost och choklad. så det kändes verkligen värt att ha spenderat 1, 5h på tunnelbanan. hem tog säkerligen 2 h eftersom en kille på queen st. drog fram pickadolen och bad (låter för snälkt, hotade) alla att gå därifrån men då sörni då kom farbror blå och sköt killen. Nordamerika. .
Så imorse när jag skulle till jobbet var alla tåg från Bloor och söder avstängda pga av skottlossningen så jag fick åka buss.
Dessutom snöade det ganska mycket imorse..



Vilket kändes urmysigt med tanke på mina bortglömda julkänslor. men när jag gick hem från jobbet var det inte lika mysigt. ..



ser ju jättefint ut va??
men det är mer än vad bilden visar..


BOOM!!!

Efter jobbet gick jag och köpte några klappar hihi <3

Kommentera här: