Karibien!

Sista dagarna innan avresan var HYSTERISKA. Vi hade en riktig jobbig situation d'r fvi 'gnade varje stund till att ringa advokater. Men en timme innan varesa verkar det som att vi inte kommer behöva gå via lagen. Jag ska berätta allt sen!
 
Vi landade kl 06.00 i Port of Spain i Trinidad sen åkte vi till Kyles pappa och drack kaffe och jag åt en SOLMOGEN mango som Stevens (kyles pappa) sambo odlar i sin trädgård. Ett superstort mangoträd! De har två hundar, en papegoja och fyra jättesöta fåglar i exotiska färger. Sen åkte vi till huset där vi skulle bo, det är Stevens mosters hus. Hon är förövrigt 90 år men jag förstår inte hur hon har lurat systemet? Hon ser ut som max 80 och är pigg som en lärka. Sedan givk vi och åt lunch, tog två tupplurer och läste. Nu ska vi äta lite middag med Kyles kusin Peter som också bor i huset =)
 
Det är jättevarmt här och jag klagar INTE! Det enda jag ville var att se solen och nu är den här! Det är annorlunda att på i ett privat hem än ett hotell, man har ingen pool eller närhet till strand men det är kul att uppleva riktiga Karibien =)
 
Ska ladda upp bilder senare från både cowboy festen i söndags och llite från idag!
 
PUSS

Kommentarer:

1 malinski:

JAG VILL HÖRA MERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 <3

Kommentera här: