Nyår

På nyåret kom Aryana över för lite vin, mat och frukt doppad i choklad under dagen. Vi tog det lugnt och drack lite vin och snackade skit. Sen när hon kilade hem gjorde jag mig i ordning för fest! Kyle jobbade till kl 23.0 så jag mötte upp Tola och Fransesco (Kyles kompisar) för lite förfest innan vi gick till den "stora festen". En av kyles kompisar hade hyrt en överdrivet stor lägenhet downtown och bjudit in en massa människor. Det kostade $10 att gå in och man kunde ta med sig egen alkohol eller köpa i deras bar. Kyle kom kl 23.45 så vi hann ringa in det nya året tillsammans =) Det var kul at lära känna Kyles kompisar lite mer och så träffade jag en jättegullig tjej, Carla, och vi bytte nummer och ska ses i veckan!
 
Min nyårsoutfit!
 
 
 Kyles Trevliga kompisar! Tola, Daniel (som arrangerade festen), Fransesco, Kyle, Billy och Ms. Petrov
 
 
 
GO 2014!!!

Kommentarer:

1 Evis:

Såååå fin my love

Kommentera här: